torsdag 5 maj 2011

Min Moster

Hallå där ute, hur är läget??
Här har man varit lite slö på att blogga ;o). Vet inte riktigt varför. Men dagarna har gått, av att man har varit på möten, behandlingar och dyl. Och ibland känns det som att dygnets alla timmar är för få.
Har beslutat att jag nu tar det lite lugnare från bloggandet, med några inlägg per månad, ca. Det jag inte har släppt är "Ett julkort i Veckan". Ska ha, 50 kort till jul!!!
Men jag kommer med inlägg på flera kort åt gången.
Måste också TACKA Alla Er som lämnat kommentarer, i mina tidigare inlägg. Det Värmer så!!! Jag får lite dåligt samvete att jag inte har lämnat tillbaka något...
Har lite beställningar då och då i alla fall, och detta är ett av dom. Min mor skickade detta kort till min moster nere i Skåne, som har fyllt STORT!!! Lite virkat runt den lilla ängeln;

Dagens Ord; "Ständigt och jämt var ditt tal, att i morgon du skall börja leva.
Säg mig, när kommer den dag, detta "i morgon", min vän"

Ta hand om Varandra där ute i Världen och KRAM till Er Alla!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän :)
Vilket jättefint kort :)
Har saknat dig, men förstår att du haft fullt upp, så ta hand om allt å lämna bloggen åt sidan ett tag, du måste vara rädd om dig...:) de finns bara en Britt-Inger å du ska orka läääääänge till.
Tänker på dig
Kramizzar
NR 1

Lena sa...

Hej på dig vännen!

Wow, vilket underbart kort du har gjort. Jag förstår att det glittrar fint om det. Så läckra färger. Krya på dig och ta hand om dig. Kram Lena

Carina sa...

Vackert:)

Annacarin sa...

Det var riktigt vackert! Älskar små vintage motiv, undrar varför jag inte gör fler kort själv med dem på??? Ditt kort är underbart och din moster måste ha blivit riktigt glad!
Inte så lätt att få tiden att räcka till jag tror att vi alla känner det nu inför vår och sommar att pysslandet hamnar lite vid sidan om. Det är ju inte så lätt att sätta sig inne med pyssel när det är fint ute, eller hur?!
Ha det så gott, Annacarin

Evas Pyssel sa...

Jättevackert kort !!! Precis så....man ska ta bloggandet i sin egen takt.Det blir jobbigt om det blir en press. Ett julkort i veckan är prioriterat här med. Kram på dig !! Eva

Katarina sa...

Jättefint kort. Du gör rätt som bestämmer dig för en nivå som du orkar med, det är så ofta vi gör saker för att glädja andra. Jag gör ett inlägg i veckan, mer orkar jag inte med. Var rädd om dig. Kram Katarina

Mim... sa...

Så tjusigt kort och vad läckert att du virkat runt ängeln!!
Ta hand om dig och ha det bra.....

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:)

Jättesnyggt och vackert kort du bjuder på och så trevligt att se något nytt hos dig:)

Man ska prioritera sig själv och göra det som är rätt för en själv och det ska man absolut inte ha dåligt samvete för:)

Du hälsar på och bloggar när du har tid, lust, ord och möjlighet:)
Ta hand om dig själv och var rädd om dig själv det är det viktigaste:)

Tack själv för dina snälla och trevliga ord hos mig det gör mig jätteglad och värmer:)

Lycka till vännen och ha det bäst:)

Massor med STORA BAMSE KRAMAR från din lilla vän Inger:)

Scrappelise sa...

Så koselig å "se" deg igjen! Nydelig og vårlig kort er det også. ha en fin dag og god helg! Klem Anne Lise

Pinklady 68 sa...

ET nyydelig kort, Britt-Inger!!
Det er kort laging som er hobbyen:-)...trenger ikke har dårlig samvittighet for lite blogging!
Bare bonus om man har tid:-)
Ha en fin helg! Klem Laila.

Lene sa...

Hej vännen!
Så kul att se att du är på gång! Det brukar betyda att man har kommit upp till ytan igen!
Jag kan helt förstå att man inte alltid har kraft och ork, jag har själv haft en liten paus!
Jättesnyggt kort, gillar hur du gjort med blommorna, kanonsnyggt!
ha en trevlig helg och var rädd om dig!
kram lene

Lena B E sa...

Wow, vilket underbart kort du har gjort, jättevackert!! :)
Jag håller med dig, det kan bli lite väl mycket ibland så man hinner inte och orkar inte med allt man skulle vilja göra heller, och med våran sjukdom kan det bli väldigt jobbigt och påfrestande när det blir för mycket av det goda. ;)
Tack så mycket själv vännen för alla dina goa och värmande kommentarer hos mig. :)
Ha det så bra och ha en jättetrevlig helg!
Många kramar från Lena

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Hejsan !! jag håller med dig dygnet har för få timmar.... man hinner inte allt man vill..
men ... jättefint kort du har gjort..
ha en bra helg
kram
Agneta

Gry-Heidi sa...

Hei Britt-Inger :) Tusen takk for koselig hilsen !
Nyyyydelig kort du har lagd, men det er jo alle kortene dine :)
Jeg har ikke blogget på over en mnd. nå, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Ønsker deg en fin fin helg :)

Klem, Gry-Heidi

Annelie sa...

Å vilket underbart kort, verkligen superfint!
Kul att du är tillbaka igen men som de andra säger, ta det i din egen takt!
Har själv behövt börja fundera på lite begränsningar vid datorn. Hur gärna man än vill så går det bara inte att hoppa runt till alla trevliga bloggar hur ofta som helst.
Ta hand om dig,
Kram Annelie

Anette sa...

Så vackert kort.
Kram Anette