måndag 13 februari 2012

Julkort v.4, 5 och 6

Hallå på Er vid skärmen!! Hoppas allt är gott med Er och att måndags morgonen har varit bra. Nya utmaningar väntas bakom knuten på oss och nya skapelser ska skapas innan veckan är slut, runt om oss.
Här är det julkort som läggs in idag. Min dotter tycker jag är så tråkig som bara lägger in julkort ;) ;) men det kommer mera.
Här ligger nu Utmaningar  för Ett julkort i Veckan för 3 veckors jul och det är vecka 4, 5 och 6 nerifrån och upp;
Dagens Ord; " Uppgiv inte för en enda motgångs skull det mål som du föresatt dig att vinna."

Ta hand om Varandra där ute i Världen och KRAM till Er Alla!

8 kommentarer:

Carina sa...

Duktigt att göra 1 julkort i vecka, fina:)

Erika Strömberg sa...

JÄTTEfina kort du har tillverkat! Härliga detaljer!

Kram!

frulans sa...

Härliga kort alla tre!

Unknown sa...

Jätte fina kort, borde kanske också göra julkort.
börjar alltid för sen så jag får alltid stressa.
Kram Elin

Evas Pyssel sa...

Tre julkort på raken....inte illa !! Snygga dessutom !! Kram Eva

Lena sa...

Du är duktig du som håller på med julkorten. Bra jobbat! Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans dag. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag blir så imponerad av dina underbara kort och jag gillar dom mycket alla tre:)

Ha det bäst och var rädd om dig min kära vän:)

Ha en underbar onsdag och massor med kramar till dig från Lilla Vännen Inger ♥

Katarina sa...

Jättefina julkort du gjort och vad skönt att ha dem klara så tidigt på året och slippa stressen som alltid blir annars. Kram katarina