torsdag 5 april 2012

Ha en Skön Påsk

Här är det en som har haft mäkta problem med sin dator.... Det har inte fungerat när jag skulle logga in i min blogg, SURT!!!! Men nu fungerar det och hoppas det håller i sig ett tag, för det är mycket irriterande när det inte flyter.
Hade nu till helgens ära, tänkt att lägga in det ena påsk kort jag gjort och skickat, men kom jag ihåg att fota det....skulle inte tro det ;o)   Åhhh, vad har man minnet till, eller har man något??
Så Ni får hålla till godo med detta;  Min dotter som jag har i Norge fick detta;

 Och till en Mycket God Vän som ger Oss mycke värme och många skratt och som dessutom ser till att vedboden är fylld med ved till hösten, varje år.

Dagens Ord; "Sök att finna din rätta uppgift och att fylla den utan onödigt dröjsmål. "Natten kommer då ingen kan verka".

Ha nu en riktigt skön och avkopplande Helg och Vi hoppas solen skiner på oss Alla.

Ta hand om Varandra där ute i Världen och STORA Kramar till Er Alla Underbara Människor!

21 kommentarer:

Mia sa...

Vilka fantastiskt fina kort!!
Perfekt när man ska göra framförallt ett kort till en man, som kan va lite trixigt ibland!
Tack för din fina kommentar hos mig!
Klart jag lägger undan kumihimosar till dig.
Länken du skickade funkar tyvärr inte! :(
Ha en riktigt skön påsk!!
Tusen kramar

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett super läckert kort gillar det massor :) Vilken inspiration du ger:)
Så trevligt att se något nytt hos dig igen har saknat dig massor :)

Tokigt när det strular känner tyvärr till det :(

Önskar dig en riktig trevlig och Glad Påsk :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Mim... sa...

Javisst är det underbart när minnet spelar en ett spratt ibland, men dessa korten är ju läckra.
Glad Påsk.......

Mia sa...

Tack snälla Britt-Inger!!
Nu kick det bättre!
Kramizz

Lena sa...

Jisses vilka snygga kort du har gjort. Det är läckert med dessa "metall" kort. Ha en mysig Påsk. Kram Lena

Evas Pyssel sa...

Önskar dig också en riktigt skön och glad påsk !!!
Häftiga kort !!!
Kram Eva

Annacarin sa...

Underbart!
Skrattar fortfarande åt ditt kort med fräknarna!! :D
Super fina kort har du på bloggen och jag inser hur länge sedan det var som jag tog mig en ordentlig runda...
Önskar dig en Glad Påsk!
Kram Annacarin

Angelica sa...

Snyggt!!
Så läckert med alu-tape.
Glad Påsk!

Anneli sa...

ÅÅH WOOW såå tuffa kort
Önskar dig en GLAD PÅSK
Kram Anneli

Katarina sa...

Underbara kort, det är så läckert och tufft med dessa aluminiumtejp kort och du har verkligen lyckats med dina. Jag känner igen det där med minnet, fläckvis borta är det ibland och jag tappar ord ibland och det är så jobbigt.

Önskar dig och din familj en riktigt skön och Glad Påsk. Tyvärr så har det börjat snöa här, det ska tydligen bli skitväder här i Stockholm idag så det blir en pysseldag. Kram kram

Lene sa...

Hej vännen!
Så underbara kort, det är så läckert med denna tape.
Hoppas du får en härlig påsk!
Kram lene

Distressed Desserts sa...

Läckra kort du gjort.
Trevlig Påsk.

Anonym sa...

Glad Påsk till er,Hoppas ni får en underbar helg
Kramizzar

Emma sa...

Super läckra kort du har knåpat ihop! :D

Carina sa...

Urläckra kort!!! Hoppas du har en skön påskhelg. Kramar från mig

Lena B E sa...

Glad Påsk till dig/er med! :)
Hoppas du har en trevlig, lugn och skön påskhelg!
Kramar från Lena

Annika sa...

Vilka läckra!

morkaren sa...

Hej, og tak for besøg på min blog, du har lavet nogle dejlige kort, så jeg vil også gerne være følger her hos dig, vi ses i blogland. knus morkaren.

Karina Beck sa...

Superfine kort! Sådan nogle har jeg ikke prøvet endnu.
Tak for sin hilsen.
Du må have en god aften.

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen :)
Så trevligt att du hade hälsat på hos mig och lämnat spår efter dig:) Det uppskattas mycket ska du veta :)

Inte kul med en data som inte har velat något känner tyvärr igen detta inte roligt alls !!!

Blir GLAD att du gillade det du såg hos mig:)

Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

Kramar från Lilla vännen Inger♥

Carina sa...

Hej!
Var ett tag sedan jag kikade in till dig och mycket fint har ju gjort.Detta är bara så snyggt!
Som svar på din fråga om mina små babyskor så har jag inga mönster utan gör lite hur som helst!

Ha,det gott!