onsdag 30 maj 2012

Blogg Vila

Hallå mina vänner.
Måste skriva några rader och visa att man lever och meddela att jag tar nog lite bloggvila över sommaren.
Konstig känsla som inträder varje sommar och man har inte alls någon lust att sitta vid datan.
Så, då vikar man ner skärmen och kommer tillbaka till hösten.
TACK SNÄLLA för alla kommentarer i tidigare inlägg också, Ni är Otroliga!!
Ha nu en riktigt SKÖN SOMMAR och njut av sol, bad, grillning och mycke lugn och ro. Släng in lite böcker också i sommar lugnet!

Dagens ord: " Var inte rädd för att vara frikostig med beröm--och människorna kommer att bli tacksamma för dina ord och minnas dem, kanske i åratal efter att du själv glömt saken.

Ta hand om Varandra där ute i Världen och KRAMAR till Er Alla! 

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ha en riktigt skön sommar och koppla av bloggen helt. Tack själv för dina fina ord i min blogg, de värmer verkligen. Sommarkramar Katarina

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära vännen :)

ETT JÄTTESTORT TACK för det helt underbara kortet du hade sänt till min födelsedag:) Blev så himla GLAD ska du veta det var SUPER SNYGGT och det har fått hedersplats på mitt pyssel rum så att jag kan titta på det när jag pysslar och tänka på dig:)
Uppskattar kortet och din omtanke JÄTTEMYCKET så god du är :)

Önskar dig också en helt underbar sommar, passa på och njut och ha det jättebra :)

MASSOR MED STORA VARMA SOMMAR HÄLSNINGAR OCH KRAMAR från din lilla vän Inger :)

Anonym sa...

Gör du nog klokt i å ta en vila från bloggandet å njuta av sommaren å pysslandet i trädgården glöm inte å ta vara på dagen
massor me varma kramizzar

Mia sa...

Hoppas du snart är tillbaka!!! Saknar dig!
kramizzar