torsdag 2 januari 2014

2014

Ja, då var man tillbaka igen efter ett mycket långt uppehåll. Vad uppehållet har berott på har jag som inte riktig någon förklaring på......
Jag hoppas bara det är några av mina bloggvänner som fortfarande finns kvar här ;o)
2013 har varit ett bra år, med upp och nedförs backar som livet normalt består av. Maj månad blev jag en Glad Sjukpensionär efter många år kämpande med FK och vill härmed TACKA alla som har stöttat mig när det har varit tunga och jobbiga dagar.
Jag har fallit mig till ro med beslutet och saknar inte alls alla möten som man har sprungit på, för att bevisa det problem som man bär på.
2014 ska bli ett bra år med mycket skratt och samvaro med nära och kära. Men nyårslöfterna behåller jag för mig själv ;o) .....det finns alltid det som kan bli mer positivt och lättare  ;o)
Lägger in några julkort innan det nya kommer senare;
 
Dagens Ord; Gå inte alltid dit vägen leder. Gå istället där ingen väg finns - och lämna spår.
 
Ha det Gott och Ta Hand om Varandra!

 

2 kommentarer:

Lotta sa...

Underbara kort! Va skönt att du slipper bråka med FK mer. Ta hand om dig.
Kram Lotta

Anonym sa...

What i do not understood is in reality how you
are now not actually much more neatly-preferred than you might be now.
You are so intelligent. You realize thus significantly when it
comes to this matter, made me personally consider
it from so many various angles. Its like men and women don't seem to be involved except it is something to do with
Girl gaga! Your own stuffs outstanding. All the time handle it up!


My web site ... thinning hair