onsdag 6 februari 2013

Segt...

Som alla andra familjer i dessa tider, så har förkylningen även drabbat mig och min familj.
Inne på andra veckan och det håller väl på att släppa taget, men det slits ändå och flåset känns inte riktigt som det brukar...så data och pyssel är inte så inspirerande. Så vila och en smaskig bok (Femtio nyanser av honom) ligger närmare om hjärtat just nu.
Allmänt så är det lite segt också, ifall ni tycker att uppdateringen inte sker så ofta....men varje vecka finns jag hos Nettan med alster tillsammans med dom övriga duktiga DT tjejerna, i fall Ni saknar mig här på denna sida.
Men ett litet Dopkort (beställning) till Svea som jag har gjort kan jag visa i dag;




Dagens Ord; " Vad är du egentligen rädd för? "

Ha det gott och Ta hand om Varandra där ute i Världen! 

3 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort , denna vikning är en favorit för mig ......
Det var många fina kort här i din blogg har kikat runt lite ....

Kram
//anneli

Lene sa...

Jättefint kort du gjort!
Ja dessa förkylningstider är svåra, det är bara att ta det lugnt.
Hoppas du snart kryar på dig!
Kram Lene

Biggan sa...

Vilket sött kort! Du frågade om stämpeln med kvinnan med vapen i hand :) ..vet ej vad den kommer från fick uppstämplad från en i USA för flera år sen! Sorry!

Hoppas din förkylning är över snart!
Biggan