tisdag 18 december 2012

Ett lugn...

Här verkar det vara lite segt med nya inlägg ;) men jag skyller på Julen.... Ska nog snart göra uppehåll över helgerna och komma tillbaka med ny energi nästa år.
Lugnet infinner sig fortfarande här i stugan. Julklapps inköpen är påbörjade och det känns som man har allt under kontroll, Utan stress!
Julkorten är även dragits ner detta år och det ska bli mer mail och telefonsamtal i stället.
Här är en modell av kvinnliga kort;

Dagens Ord; " Det är svårt att ändra på ändra människor. Betydligt svårare än att ändra på sig själv.
Så hur kommer det sig att vi är fullproppade med åsikter om hur andra borde leva sina liv? "

Ha det gott och Ta hand om Varandra!

4 kommentarer:

Mia sa...

Vilket underbart kort!!!
Kommer nog att härmas va det lider!! :)
Du gör rätt i att vila i stället för att flå livet ur dig! Jul blir det ändå!
Här är det tyvärr full rulle.
Jag är inne på mina sista dagar med min butik i Nyköping!
Efter nyår ska jag fräscha till webbutiken. Sén kommer jag att sälja bara där & på min mixensida på FB!!
Tusen kramar till dig & din familj!
God jul & Gott nytt år!!

Marita Johansson sa...

Helt underbart

God jul och Gott nytt år

Lena B E sa...

Tusen tack för det enormt fina julkortet som kom idag! :)
Önskar dig en riktigt God Jul och ett riktigt gott nytt år vännen! ♥
Kramar från Lena

Anneli sa...

Vilket underbart kort såååå fint.
Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli