torsdag 6 december 2012

Julkänslan kommer med snö

Vad skönt och härligt när snön har kommit..allt blir så mycke ljusare.
Men tyvärr har ni i södra halvan av landet blivit väldigt drabbad av för mycke och för snabbt......men vädrets makter rår ingen på.
Förberedelser inför julen skrider sakta men säkert. Fortfarande ingen stress ;o)
Julmusik och tända ljus förstärker det hela.
Ånyo ett kort i julens tecken;


Dagens Ord; "Håll dig för god att göra något ont".

Skynda Långsamt och Ta hand om Varandra där ute i Världen!                                                         

3 kommentarer:

Lisa sa...

Vackert och fint upplagt julkort Du skapat.

Kramar Lisa

Mia sa...

Vilket vackert kort du har gjort!!
Ja nog får man julkänsla alltid!!
Här är det riktigt kallt & massor med snö! Det är inte vi så vana vid! Hoppas nu bara att det ligger kvar till jul också!!
kramizzar

Mia sa...

Godmorgon!! :)
Tack för dina fina ord hos mig!!
Det har snöat i natt igen!!
Här har vi bytt ut chipspåsen mot chipsröret, hahaha!!!
Saxen är en skärfil från silhouette, som jag skurit ut i min fina maskin som jag köpte i våras. Skar ut tre stycken som jag limmade ihop.
Tänkte också tala om att jag slutar med min lilla butik i Nyköping.
Tråkigt men nödvändigt! :(
Jag har bara öppet ett par veckor till.
kramizzar!! & ha en riktigt skön dag!