måndag 1 februari 2010

Ny månad

1 februari är det i dag och min son har blivit ett år äldre i helgen. Gjorde ett kort med tegelvägg till honom som jag tycke passade bra. Har fått inspirationen i från den duktiga Biggan. Det blev mycke inspiration i från Tim Holtz också;

Blev lite noter på insidan eftersom han spelar med i ett band;

Så här ser tårtan ut som jag beställde av Anna (Maxi Strömpilen, Umeå). Det blev en pensel för hans räkning, så ni kanske förstår inom vilken branch han jobbar i;

Ta hand om Varandra där ute i Världen!

7 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så snyggt kort, jättehäftigt!! Så läcker tårta!! Kul med lite annorlunda form på den än den vanliga runda.
Jag ska ha lite bus för mig den här månaden och det vore roligt om du ville vara med på det. Kika in sen när du har tid.
Ha det så bra. Kramar från Lena

Lena sa...

Oj, vilket häftigt killkort du har gjort. Detta gillar jag massor. Tårtan med är ju superläcker! Ha en bra dag. Kram Lena

Linda W sa...

neimen så stilig et kort tenker han ble glag. Og den kaka var jo helt rå...
klem:)

Lotta sa...

Hej....oj vad längesen jag var här....längesen överhuvudtaget som jag bloggsurfade....jag har haft en liten svacka i mitt scrapintresse....men nu är jag nog på G igen och är nu ute på en liten bloggrunda:)

så mycket fint här som vanligt....och tårtan.....haha...så cool:)

Ha det bäst!!

Mette sa...

Flott guttekort!!! Morsom kake, vil tro den var god også:-)
Klem Mette

Grete sa...

Det var et kjempestilig kort!! Likte godt den løsningen. Og kaka - knalltøff!
Grete

Katarina sa...

Hej. Tack för den fina kommentaren och roligt att du gillar det jag gör. Läckert tegelstens kort, jag har tänkt så länge göra det men det har inte blivit av. Läcker tårta. Kram Katarina